Προϊόντα για τύπος κατά (3)

SCHNORR® - Ασφαλιστικό Ροδέλα Τύπου 'VS'

SCHNORR® - Ασφαλιστικό Ροδέλα Τύπου 'VS'

Η αυθεντική SCHNORR® - δακτύλιος ασφαλείας τύπου "VS" μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς περιορισμούς σε υψηλής αντοχής βίδες της κατηγορίας αντοχής 8.8 έως 10.9. Ο ενισχυμένος δακτύλιος ασφαλείας τύπου "VS" έχει μεγαλύτερο πάχος και επιτυγχάνει έτσι υψηλότερες δυνάμεις προφόρτισης. Οι εξωτερικές και εσωτερικές διαστάσεις καθώς και η οδοντωτή επιφάνεια συμφωνούν με την εκδοχή τύπου "S". Διατίθεται για βίδες M 5 έως M 30.
Πιάστρα Σχοινιού – Τύπος Vs (χειρισμός λιμανιού)

Πιάστρα Σχοινιού – Τύπος Vs (χειρισμός λιμανιού)

Για τη μαζική διαχείριση οποιουδήποτε τύπου έως 2.000 kg/m3 σε εσωτερικά λιμάνια, κατάλληλο κυρίως για εκφόρτωση σε στενούς χώρους αποστολής. Για χειρισμό από πλοίο σε πλοίο, από πλοίο σε αποθήκη/βαγόνι/σιλό. Για διάφορους τύπους γερανών με εσωτερικά ή εξωτερικά σχοινιά συγκράτησης, αποκλειστικά για εγκάρσια ανάρτηση. Τεχνικός σχεδιασμός Σχεδίαση χαμηλής συντήρησης ή χωρίς συντήρηση, που ωφελεί τόσο το περιβάλλον όσο και την κερδοφορία σας. Εγκάρσια ή διαμήκης ανάρτηση με 3πλή, 4πλή και 5πλή αναδίπλωση σχοινιού; ως 2-σχοινες και 4-σχοινες λαβίδες. Υψηλή ικανότητα φόρτωσης χάρη στον ελαφρύ σχεδιασμό της. Ομαλή λαβίδα χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους και επειδή η διάμετρος του σχοινιού ταιριάζει με αυτήν του τροχαλία. Αναδιπλούμενοι άξονες για εύκολη λαβίδα κάτω από την γέφυρα του πλοίου. Μεγάλη επιφάνεια επικάλυψης για να κρατάει το υπολειπόμενο φορτίο. Συσκευές κλεισίματος σχοινιού: Μπεκ σχοινιού. Σύστημα τροχαλίας KROGER ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ, προστατευτικό του σχοινιού, με ρουλεμάν. Κάτω μπλοκ τροχαλίας χωρίς περιορισμούς στην εγκάρσια δοκό. Ρουλεμάν τροχαλίας σχοινιού: Απλό ρουλεμάν. Υλικό: S355J2+N
Αξιολογήσεις Δοκιμών

Αξιολογήσεις Δοκιμών

Σύμφωνα με τις αντίστοιχες προδιαγραφές μέτρησης, πραγματοποιείται η στατιστική αξιολόγηση. ΜΑΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΘΗ Αξιολογήσεις ως βάση για περαιτέρω βελτιστοποιήσεις Σύμφωνα με τις αντίστοιχες προδιαγραφές μέτρησης, πραγματοποιείται η στατιστική αξιολόγηση. Σύμφωνα με τη συμφωνία, μπορούν να δημιουργηθούν αξιολογήσεις όπως π.χ. CPK (σχετικά με την παρτίδα), MSA, διαδικασία 1, διαδικασία 2, διαδικασία 3, αναλύσεις ποσοστού σφαλμάτων και κανονική κατανομή του Gauss. Είναι δυνατές ατομικές αξιολογήσεις και είναι απαραίτητες για πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας και της βιομηχανίας επαγγελματικών οχημάτων. Οι τεκμηριώσεις των αξιολογήσεων είναι, από τη μία πλευρά, θεμέλια για τον καθορισμό χαρακτηριστικών σφαλμάτων των κακών κομματιών. Από την άλλη πλευρά, χρησιμεύουν για την λήψη κατάλληλων μέτρων, ώστε να διατηρείται η απόρριψη της βιομηχανικής παραγωγής όσο το δυνατόν χαμηλότερη.